March 09, 2010

Recovering.

Hi hi. Saya Anis (:

Saya dah recover dari sakit hati saya dangan Mad Hatter *asyik asyik Mad Hatter. Biarlah. Sayang okay*. Saya gembira. Akhirnya dapat siap assignment saya yang tergendala sebab semalam whole day berkabung, muhasabah diri (Eleh, alasan. Semalam je. Habis tu selama ni? Memang dasar suka buat kerja last minit, Mad Hatter yang kena blame. Sorry, i ♥ you anyway).

Seronok sebab dah basuh semua baju. Wangi je. Thanks to him sebab teman walaupun tergamak memalukan I di khalayak ramai (tak kira la walau sorang pun, tetap ramai dan tetap rasa dimalukan). I pandai okay basuh baju. Selama ne basuh tu apa? Stokin kelabu pun boleh jadi putih tau. Jangan main main. Haih. Comel je tak dapat beza detergent dengan bleach. Hihi. And, kereta tercedera. Kasihan dia.


Okay.

Nak tidur. Esok nak kena buat experiment balik. Penatla.

Good night. Mintak mintak mimpi David Cook. Bye.

No comments:

Post a Comment